sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Haaste.

Tarkoituksena tässä haasteessa on siis kertoa itsestään kahdeksan faktaa ja laittaa sitten haaste eteenpäin kahdeksalle bloggaajalle. :) Juu kiitos vaan Sonja.

1. Olen todella laiska bloggaaja
   Niinkuin ootte varmastihuomanneetkin, lähes joka päivä se on mielessä, että pitäisi kirjoittaa blogia, mutta jostain syystä se aina jää. Ajattelen aina, että "kirjoian sitte huomenna oikein ajatuksen kanssa ja kattelen kaikki kuvat tms." 

2. Olen harrastanut ratsastusta 6 vuotta
    Siis ihan säännöllisesti. Pienempänä toki aina silloin tällöin pääsin hevosen selkään, mutta ihan säännöllisesti aloitin, kun rupesimme Ellin kanssa vuokraamaan shetlanninponi Pippuria pari kertaa viikossa. Noin puolen vuoden vuokrauksen jälkeen meille tuli Myrsky-poni ja pari vuotta sen jälkeen Simba.

Niinisalo 2012, rakaas
Myrsky ♥ 
3. Olen melko nirso ruuan suhteen
    Rakastan syömistä ja ruokaa, mutta silti on aika paljon ruokia, joita en voi sietää! Inhoan esim. kaikkia keitettyjä vihanneksia, aurajuustoa, ananasta, oliiveja, possua, hernekeittoa... Lista on pitkä, muta onneksi iän myötä olen alkanut pitää enemmän erilaisista ruoista. Pienenä en pitänyt oikeastaan muusta kuin leivästä ja sen takia päiväkoidossa taisi muutaman kerran mennä hoitajilla hermo, kun mä en suostunut syömään kunnon ruokaa ja leipää ei saanut ennenkuin oli syönyt ruokansa.


4. Kuivat hiukset ja huono iho
    Onneksi ihon laatu alkaa olla paranemaan päin, mutta hiukset on tosi kuivat, vaikka käytän kuiville hiuksille suunnattuja tuotteita.

5. En osaa valmistautua kokeisiin oikein
   Joo tiedän, tee hyvät muistiinpanot, tee läksyt huolella ja opettele asia seuraavaa tuntia varten ja aloita kokeisiin luku ajoissa.  Helpommin sanottu kuin tehty. Varsinkin kokeisiin luku tahtoo jäädä tiukalle, en vaan tiedä, miksi se lukeminen on niin vastenmielistä. Oon myös huomannut, että opettajalla on paljon merkitystä siinä , kuinka hyvin haluan oppia. Sen ei pitäisi olla niin, mutta jostain syystä se vain on.


6. Olen aika ujo outojen ihmisten seurassa
   Uusiin ihmisiin tutustuminen vie aikansa ja moni varmasti ajattelee, että olen hiljainen luonteeltani. Oikeasti olen tosi puhelias ja ilmaisen mielipiteeni, mutta outojen ihmisten seurassa pidän mielelläni monet ajatukset omana tietonani. 

7. En tiedä, mitä teen lukion jälkeen
    Mä en voi käsittää, miten joku voi tietää, miksi haluaa isona ja mihin lähtee opiskelemaan. Se tieto kyllä helpottaisi lukio-opiskelua, että tietäisi, mihin aineisiin pitää panostaa ja mitä valinnaisia kursseja ottaa, eikä tarvitsisi yrittää pärjätä joka aineessa hyvin, niinkuin minä yritän.

8. Tämän kirjoittamiseen meni tosi paljon aikaa
    En halunnut laittaa mitään sellaisia "kaverit on mulle tosi tärkeitä, mulla on siniharmaat silmät, oon 168cm pitkä" juttuja. Ystävät on mulle tärkeitä, niinkuin tässä iässä oikeastaan kaikilla, ketä kiinnostaa mun silmien väri tai pituus yms.? Halusin laittaa vähän erilaisia juttuja ja niiden pohtimiseen meni yllättävän paljon aikaa. 

Ja sitten annan haasteen:
Prella & Ullan Into
It's hard to be a horsegirl
Jenna's life
Ida loves Elvis
My life with my little ponies
Anni Laulaja
Tässä Hetkessä, nyt ja aina...
Dragonic Dreams

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti