perjantai 23. marraskuuta 2012

Ajan tappoa....

Koska mulla on tosi tylsää, aattelin vaan höpötellä tänne kaikkee, mitä mieleen juolahtaa. Älkää siis ottako tätä postausta ihan tosissanne. :D

Viime torstaina oli pitkästä aikaa Monnan estevalmennus. Vitsi oli mahtavaa. Ollaan siis varmaa parin kuukauden ajan hypätty Mapen ja Ellin kans päinsä, koska Monna on ollut sairaslomalla. Monna kuitenki huomas, että ollaan päästy tosi paljo eteenpäin tämän tauon aikana. Hypättiin jumppasarjaa ja sellaasta kolmen askeleen risikko-okseri-linjaa. 

Oon nyt iha yksin kotona hyi ihan kamalaa. Välillä tulee sellaanen olo, että oonhan mä varmasti täälä yksin? Varsinki, kun kissi juoksentelee ympäri tupaa ja pitää kauheeta meteliä. Toki mua pyydettiin tänää ringille, mutta mä en oikeen nää siinä mitää ideaa, että ajellaan jotain tiettyä rinkiä keskustas, ja mun mopo on sen verran laiska, että sillä ajaminen lähinnä vituttaa ja lisäksi tuloo kylmäki. Pyysin sitte niitä tänne meille, ku kerranki ei oo porukkoja kotona, mut ei ne tuu. :( 

Tarkkanäköisimmät onki ehkä huomannu, että en oo enää blondi, vaan oon värjänny hiukset ruskeeksi. Oikeestaan tämä ihme tapahtui jo syyslomalla, muta nyt tuo väri on haalistunu lähemmäs sitä, mitä halusinki sen värin olevan.  Haluaisin enemmän sellaaset kullan/kuparin ruskeet, mut en oikeen tiä kumpi sävy olis parempi. Sopiiko teidän mielestä nuo ruskeet mulle paremmin kuin blondit? Monet on sanonu, että nää ruskeet sopii mulle tosi hyvin, mutta olin kumminki jo niin tottunu niihin vaaleisiin..

Ennen..
Nyt..

Tätä jaksoa on menny vasta pari viikkoa ja voin jo nyt sanoa, että perjantait on kidutusta. Mulla on ensi kaks tuntia saksaa, sitte kaks tuntia ruottia ja sitte viä kaks tuntia saksaa. Muilla meidän luokkalaisilla on siis vain nuo kaks ruottin tuntia koulua.. Oon siis harkinnu jo pitemmän aikaa saksan lopettamista, mutta päätin kuitenki kestää viä tän viimeisen kurssin. Ja saksa parantaa todistuksenki ka:ta, koska kahden kurssin jälkeen mun saksan ka on 9.5, eli ei huono. Mä myös oikeesti tykkään ruotsista aineena, mutta se meidän opettaja..... Täs jaksos on myös fysiikkaa ja kemiaa, joista varsinki kemia on tosi mielenkiintoista ja kivaa. Fysiikkaki on tosi mukavaa aineena, mutta se opettaja on ihan creepy.. kun se kysyy jotain ja sitte mä viittaan ja sitte se vaa kattoo jonnekki ja sanoo "nii", site tuloo sellaanen olo, että puhuko se ny mulle?

Mulla tuloo aina ikävä biologian tunteja, kun menen ennen tunnin alkua hetkeksi Hannan ja Niinan kanssa biologian luokkaan kun niillä on biologiaa tai maantietoa. Sain biologian kokeesta 9+ ilman sen suurempia lukemisia, tunneilla kuuntelu ja hyvät muistiinpanot riittivät mainiosti. Lisäksi viikonveikkaukset meni aina hyvin, enkä niihinkään ikinä lukenu. Sain sitte biologiasta jaksotodistukseen 10 ja piti heti varmistaa, että olin ottanu biologia 3-kurssin. Yh:n kokeesta sain 8- ilman lukemista ja todistukseen tuli 8. Matikasta sain 7, mutta aion uusia tuon kokeen, koska mä haluan oikeesti ymmärtää tuota matikka, jos sen kirjoitan. Englanninkokeesta tuli 7½, mutta todistukseen 7, koska mä oon tosi huono kaikis sanokokeis ja sen semmoosis.

Viikonlopuksi ei oo kauheesti suunnitelmia, huomenna heti aamusta tallille, meen varmaa maastoon ja sitte illalla pitäis vissiin mennä mietaalle. Kimmon valmennukset olis su ja ma, mutta me ei päästäkkään sinne...


ps. laittakaa ihan vapaasti jotain postausideoita.


5 kommenttia:

  1. Missä noita Kimmon valmennuksia järjestetään? Ainakin Pietarsaaressa on ilmeisesti joskus, mutta onko muualla :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No me käydään näin talvisin Ilmajoella, mutta niitä on myös Koivusalossa, Manunkylässä ja kesäisin Sarajärvellä. :)

      Poista
  2. Ookei, missä niistä sitten ilmotetaan, näin nopeasti nettisivuilta en ainakaan löytänyt mitään tietoa :o Onko niitä ihan joka kuukausi, vai kuinka usein :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Facebookissa on sellanen ryhmä kuin Kimmo Sulkalan valmennukset, sinne niistä ilmoitellaan. Ne on yleensä kerran kuussa kahtena peräkkäisenä päivänä, yleensä sunnuntaina ja maanantaina. :)

      Poista
    2. Okei, liityinkin ryhmään, kiitos tästä tiedosta :)

      Poista