tiistai 21. helmikuuta 2012

Millaiset saappaat minulle?

Olen nyt tässä muutaman kuukauden ajan elättänyt toivoa uusista ratsastussaappaista. Nykyiset saappaani ovat jotkut pioneerit, joista kokoajan menee vetoketjut rikki ja ne on mulle liian lyhyet, mutta on muuten hyvät. Niissä on tälläkin hetkellä toisessa vetoketju rikki (ollu varmaa 3kk, lievää laiskuutta?), joten ratsastan aina niin, että toinen saapas on minun ja toinen Ellin (pikkusisko).

  Olen nyt näin alkuun kattonu kivoja saappaita, tässä muutama:
Petrien Coventry, estesaappaat, saa myös krokotiilinnahkaisena, hinta 569€
Petrien Polo Superior, vaikka on koulusaappaat niin mun mielestä nuo on kivat, hinta 599.50€
Petrien Soprtive, ilmeisesti yleissaappaat (?), hinta 549.50€
DE NIRO saappaat, vähän erikoisemmat, mutta ihan kivat, hinta 620€
DE NIRO saappaat, kans vähän erikoisemmat, hinta 539€
nämäkin on DE NIROt, vähän klassisemmat, hinta 438€
Näissä DE NIROissa on tuo vetoketju erikoinen, ilmeisesti kestää paremmin? hinta 578€
Mä en tiedä, miksi mun mielestä tuollaaset valko-ruskeat saappaat on hienoja? DE NIRO, hinta 556€
 No niin ja nyt kaikki ajattelee, että mä oon joku kermaperse "pappa betalar" meiningillä, kun voi ostaa 400-600 euron saappaita :D. Eieiei, mähän maksan mun saappaat melkein kokonaisuudessaan itse. Rahaa on tämän kuun jälkeen säästössä 440€. Ja minä ostan nyt saappaat sillä aatteella, että ne on vielä esim. 5 vuoden päästä ehjät ja sopivat (ja ns. "in" ;)).

Ehdotella saa, otan hyviä ehdotuksia mielelläni vastaan. En halua kuitenkaan mitään oikein "blingbling" saappaita (vähän pitää tottakai olla), mutta ei myöskään mitään liian klassisia.

4 kommenttia:

  1. Toi kolmas vaihtoehto on mun mielestä hienoin/nätein/tyylikkäin. Vähä turhan kiiltäviä noi kaks ekaa ja ruskeet ei oikein iske. Toi vika on ehkä kakkosena mun listalla :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kyllä pidän kiiltonahkaisista ja ruskeista saappaista. Ruskeita en kuitenkaan osta, koska ne ei sovi väreihin ;). Mä jo mietin että oonko ainoa joka tykkää noista vikoista!

      Poista
  2. kahet ekat on pelottavat D: ne on nii hirmu kiiltävät. ite vihaan saappaita, ne on niin ahistavia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä pidän myös kiiltävistä saappaista :D mä oon jo niin tottunu saappaisiin et en osaa mennä muilla! :)

      Poista